O PODJETJU

B4 je agencija, ki se ukvarja z organizacijo športnih priprav, dogodkov, logistično in organizacijsko podporo panožnim zvezam in klubom, vzdrževanjem, urejanjem, sanacijo in izgradnjo nogometnih igrišč ter storitvami v turizmu. Z več kot desetletjem izkušenj velja za enega izmed vodilnih podjetji na področju svojih paradnih panog.

VIZIJA, POSLANSTVO, VREDNOTE

Biti podoben nudi udobje, a pot do uspeha se odkrije z drugačnostjo, s tistim nekaj več. Kaj je tisto, kar B4 loči od drugih? 

Poenostavljeno, ker se vsako jutro zbudimo z željo po zagotavljanju nadstandardnih storitev na področju športnega turizma. 

Za željo po uresničitvi našega poslanstva pa se skriva ogromno vrednot, ki jih vsakodnevno materializiramo skozi svoje delo. Nekompromisen trud za nudenje nadstandarda, ki ga je nemogoče dobiti drugje. Skrb za vse naše izjemne destinacije, ki se vedno znova izkažejo kot izjemne gostiteljice športnih priprav in drugih dogodkov. Uigranost širokega kolektiva, ki pazi na vsako malenkost, verjamemo namreč, da podrobnosti štejejo največ. 

Na temeljih strateških usmeritev gradimo našo vizijo, podprto z zaupanjem naročnikov in organsko rastjo skozi uspešno izvedbo projektov in širitvijo na področju produktov. Z nogami trdno na tleh se po poti tlakovani s trudom in predanostjo vztrajno vzpenjamo v družbo vodilnih agencij v Evropi.

ZGODBA

V zgodnjih zimskih mesecih leta 2012 se je v Ljubljani začelo pisati prvo poglavje zgodbe agencije B4. Pred dobrim desetletjem se je vse skupaj začelo skromno, a z zvrhano mero entuziazma in zagnanosti. Iz pisarne v Šiški, takrat še v sklopu podjetja Bravo1 pod blagovno znamko B4Sport, so se sporočila elektronske pošte in klici širili po vsej Sloveniji, kmalu pa tudi izven meja domovine. 

Prvo sezono zimskih priprav smo opravili v družbi mlajših selekcij klubov NK Bravo, NK Celje in NK Dravograd. Po zaslugi neutrudne delovne vneme, s kančkom perfekcionizma, se je napredek v velikih korakih realiziral tako iz vidika števila kot ugleda naročnikov. Že naslednje poletje smo v Kranjski Gori gostili člansko moštvo HNK Rijeka, na čelu z Matjažem Kekom. Klub s Kvarnera je od takrat naš zvesti gost, na priprave v Slovenijo se vračajo že celo desetletje. 

V hrvaški Istri, ki vsako zimo postane središče našega dogajanja, smo destinaciji v Vrsarju priključili najprej Dajlo, največji preskok pa je uspel s širitvijo v Umag, kjer športni center Stella Maris še danes velja za našo bazo in gosti tradicionalni turnir mladih nogometašev Umag Trophy. V Sloveniji se je alpski dolini na skrajnem severno-zahodu države priključila uveljavljena turistična destinacija na skrajnem jugo-vzhodu, Čatež ob Savi. 

Širitev lokacij je klicala po kadrovskih okrepitvah. Leta 2015 se je kot prvi sodelavec izven okvirjev matičnega podjetja projektu priključil Alen Halilović, dobri dve leti kasneje pa še Nataša Haskić. Oba ostajata del naše ekipe še danes. 

Obseg dela je leta 2017 že pošteno prerasel delovanje v sklopu podjetja, povezanega z nogometnim klubom. Idejni in operativni vodja projekta Timotej Krajnc se zato odloči za samostojno pot, rodi se B4SportCamps d.o.o. 

V obdobju, ki sledi ustanovitvi nove entitete enega največjih mejnikov predstavlja investicija v nov, lasten nogometni trening center Gobele v Kranjski Gori, ki nudi pogoje za dvig ravni storitve ter privablja ekipe z močnejših evropskih lig. 

Medtem ko je pandemija virusa kovid ustavila delovanje praktično celotnega turizma in levji delež javnega življenja nasploh, se naša agencija skozi zahtevno obdobje prebije še močnejša. Okrepljena z Emirjem Haskićem na položaju Managing Directorja, ki s svojim znanjem in izkušnjami prinese novo vizijo in zagon, smo v zimskem pripravljalnem obdobju leta 2021 gostili 18 profesionalnih ekip. 

Sočasno smo nadaljevali tudi s širitvijo na nove trge, skrbjo za panožne zveze, vstopom na tržišče reprezentanc, dodajanjem novih destinacij in širjenjem športne infrastrukture. Med storitve smo dodali tudi izgradnjo, vzdrževanje in sanacijo nogometnih igrišč. Premike v delovanju agencije smo javnosti podrobneje predstavili v začetku leta 2022, ko je B4SportCamps tudi uradno postal B4, okrepljen s sodobnejšo vizualno podobo in konkretno zastavljenimi štirimi stebri delovanja. 

Med nedavne odmevnejše projekte agencije B4 lahko zagotovo prištevamo uradno partnerstvo s Košarkarsko zvezo Slovenije, v povezavi s katero smo bili močno vključeni v organizacijo ženskega evropskega prvenstva v košarki 2023.