UMAG TROPHY 2025

PETTEDENSKI VRHUNEC DESETLETJA TURNIRJA

 

Jubilejna deseta izvedba turnirja Umag Trophy 2025 je bila rekordna v vseh pogledih. Po letu priprav in petih tednih turnirjev v sedmih starostnih kategorijah je dogodek v organizaciji agencije B4 znova dokazal, zakaj ga mnogi uvrščajo med največje in najbolje organizirane turnirje v Evropi.

Od prve četrtkove otvoritve na ATP stadionu Gorana Ivaniševića 6. marca do zaključne nedeljske ceremonije na glavnem odru navijaške cone v športnem centru Stella Maris 6. aprila – otroški nogometni turnir Umag Trophy je mesec dni predstavljal glavno temo dogajanja v severni Istri ter na širši regionalni mladinsko nogometni sceni. Po 20 tekmovalnih dneh in več kot 2000 tekmah lahko zdaj potegnemo črto pod dogodkom Umag Trophy 2025 in pod prvo desetletje turnirja, ki vsako leto premika meje turnirske izkušnje udeležencev in obiskovalcev.

Dober indikator obsega Umag Trophyja so naslednje številke: v petih tednih se je na igriščih športnega centra Stella Maris in štirih dodatnih lokacijah na natanko 2016 tekmah pomerilo 544 ekip. S skupno 7.639 zadetki je 8.756 obetavnih mladih nogometašev razveselilo svojih 1.050 trenerjev ter vsaj 10.000 obiskovalcev turnirja.

Seveda ni manjkalo niti izzivov. Vremenske razmere, ki jih s preteklih devetih izvedb nismo bili vajeni, so kompleksno logistiko turnirja zapletle še z dvanajstimi deževnimi dnevi. Junaki tega turnirja so bili tako tudi vozniki 15 avtobusov, ki so predstavljali pomembne košček mozaika, ki ga je sicer ustvarja 30-članska ožja organizacijska ekipa. Ko k njej prištejemo še sodnike, nadzornike sojenja, gostinsko in produkcijo ekipo ta številka naraste čez 100 oseb. Seveda ne gre pozabiti niti na hotelirje, ki so letos v okviru turnirja poskrbeli za čez 40.000 nočitev ter celotno lokalno skupnost, katere podpora je najbolj vidna v razvoju infrastrukture, ki je tudi pred letošnjim dogodkom naredila korak v pozitivni smeri.

Mednarodno noto so turnirju dodale ekipe iz 14 držav. Prvič je bila med njimi tudi ekipa iz Francije, med svetovnimi nogometnimi velikani pa ja na turnirju premierno nastopil Atletico Madrid. Družbo so mu delali stari znanci turnirja – FC Barcelona, Juventus, AC Milan, regionalni giganti Hajduk Split, Dinamo Zagreb, Sturm Graz, Udinese in številni drugi povratniki ali novinci na turnirju v Umagu. Povratek ekipe MTK Budapest je bil simbolen prav iz posebnega razloga – zmagovalci s prve izvedbe so po desetih letih znova nastopili na turnirju in osvojili prvo mesto v kategoriji do 11 let.

Z osvojenimi prvimi mesti so se v zgodovino turnirja Umag Trophy vpisale ekipe:

  • U8 – AC Milan
  • U9 – AC Milan
  • U10 – AC Milan
  • U11 – MTK Budapest
  • U12 – Juventus
  • U13 – NK Radomlje
  • U14 – FC Koper

Seveda pa je Umag Trophy veliko več kot le nogometni turnir. To dokazuje več kot 70 ur spremljevalnega programa. Ta je bil sestavljen iz petih otvoritvenih slovesnosti, ki so vsak četrtek potekale na ATP stadionu Gorana Ivaniševića, petih tehničnih sestankov za trenerje in uradne predstavnike klubov pred začetkom tekmovalnega dogajanja, vsakodnevnih koncertov žive glasbe na tekmovalnem prizorišču, ponudbe naših sponzorjev (R-Gol/Adidas, Gran Cereale, Barilla) in partnerjev ter lokalnih ponudnikov v delu navijaške cone poimenovanem Istrska vas, otroške nogometne animacije za najmlajše ter zaključnih podelitev. Ob nagradah za rezultatsko najuspešnejše so bile že tradicionalno podeljene tudi fair play nagrade za ekipe in posameznike, ki so se izkazali z vzornim športnim vedenjem. Tehnični sponzor turnirja R-Gol je v sodelovanjem z uradnim opremljevalcem Adidasom poskrbel, da so bili za svoje obnašanje nagrajeni s kompletom dresov, ki so ga prejeli:

  • U9 – BFK Dušanovac
  • U11 – Tadej Pogačar (NK Bled)
  • U10 – AC Trento
  • U13/U14 – RNK Split
  • U8/U12 – KV Mechelen

Ob medijski pozornosti v Sloveniji, na Hrvaškem in v drugih državah udeležencev turnirja so za izpostavljenost dogodka največ naredile vsebine, objavljene na digitalnih kanalih agencije B4. Objave, povezane s turnirjem Umag Trophy, so v dobrem mesecu zbrale krepko čez 6 milijonov ogledov. V živo je bilo prek spleta predvajanih 24 prenosov, objavljenih pa več kot 14.000 fotografij. Da bi podoživeli dogajanje čarobnega nogometnega meseca, si lahko objavljene vsebine ogledate na Facebook, Instagram, X, YouTube in LinkedIn straneh B4 Slovenia.